کاغذ دیواری ضد آب

امسال کاغذ دیواری چی مده؟

امسال کاغذ دیواری چی مده؟

امسال کاغذ دیواری چی مده؟ کاغذ دیواری یا رنگ؟ کدام طرح ها از کاغذ دیواری برای خانه من مناسب ترند؟ اگر در فکر بازسازی و تغییر دکوراسیون خانه خود هستید شاید تا به حال بارها به این سوال ها فکر کرده باشید. ممکن است برای ایده گرفتن به اینترنت، پینترست و یا مجلات طراحی داخلی مراجعه کرده باشید؛ جایی که تنوع طرح ها احتمالا شما را بدتر گیج کرده اند. عده ای از طراحان معتقد هستند که دیگر کاغذ دیواری ها مد نیستند و عده ای دیگر، پیشنهاد می دهند تمام دیوارهای خانه خود را با کاغذ دیواری های جذاب بپوشانید. کدام طراح درست می گوید و کدام ایده جدید تر است؟ ما در پاسخ به این پرسش ها تصمیم گرفته ایم تا این مقاله را به بررسی چند کاغذ دیواری جدید در سال 2023 اختصاص دهیم. در انتهای این مقاله شما بدون شک پاسخ یک پرسش را پیدا خواهید کرد: امسال کاغذ دیواری چی مده؟

کاغذ دیواری پتینه سفید

الان کاغذ دیواری مده یا رنگ؟

الان کاغذ دیواری مده یا رنگ؟

قیمت کاغذ دیواری جدید ساده

الان کاغذ دیواری مده یا رنگ؟

پاسخ این پرسش به خود شما بستگی دارد. در واقع امسال هم کاغذ دیواری و هم رنگ مد هستند و این شما هستید که با توجه به نیاز و سلیقه خود و همچنین شرایط خانه، باید بهترین گزینه را انتخاب کنید. به طور کلی کاغذ دیواری ها دنیای متنوعی از سبک ها و رنگ ها را پیش رویتان قرار می دهند و توانایی بالایی در پوشاندن عیوب دیوارها (مانند ترک ها و آسیب های مشابه) دارند. با این حال، هزینه اجرای رنگ روی دیوارها در مقایسه با کاغذ دیواری کمتر است. طراحان استفاده ترکیبی از این دو را توصیه می کنند. دیوارهای کانونی با کاغذ دیواری جلوه بهتری دارند و سایر دیوارها، با یک رنگ مناسب می توانند جان تازه ای به فضا ببخشند. ترکیب این دو تکنیک نیز هزینه های بازسازی شما را به مراتب کاهش می دهند.

 

برای خرید کاغذ دیواری با مشاوران نیاز سازه تماس بگیرید…… 🙂

کاغذ دیواری طرح گل و درخت

امسال کاغذ دیواری چی مده: طرح ابر و باد

پاسخ به این پرسش که امسال کاغذ دیواری چی مده را با معرفی طرح ابر و باد آغاز می کنیم. طرح ابر و باد یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین انتخاب ها در دنیای کاغذ دیواری ها محسوب می شود. کاغذ دیواری ابر و باد می تواند گستره متنوعی از طرح ها را شامل شود، از جمله: رنگ های در هم ادغام شده، طرح های کوبیسم و گرادیان رنگ ها (یا شیب رنگ ها). به طور خاص، استفاده از تکنیک شیب رنگ در طراحی کاغذ دیواری های مدرن در سال 2023 مورد توجه است. این دسته از کاغذ دیواری ها می توانند فضایی متفاوت را برای شما خلق کنند و انتخاب ایده آلی برای اتاق های پذیرایی کوچک، اتاق خواب ها و سرویس های بهداشتی محسوب می شوند. شما می توانید پالت رنگ های غالب یک اتاق را به عنوان ملاک قرار داده و کاغذ دیواری هایی با گرادیان رنگ های مشابه را انتخاب کنید. نمونه ای از این طرح را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

کاغذ دیواری بچگانه ساده

طرح ابر و باد

در این طرح، کاغذ دیواری انتخاب شده ترکیبی از دو رنگ کرم و سبز-آبی هستند. دو سوم دیوار با رنگ سبز-آبی پوشانده شده است که در همخوانی کامل با مبلمان قرار دارد. سپس دیوار با یک پیوستگی هنرمندانه به رنگ کرم تبدیل می شود که با لوسترها و آباژور هارمونی زیبایی را شکل می دهد.

کاغذ دیواری های رنگی برای اتاق کودک نیز پرکاربرد است و بسیاری از کسانی که به سبک مینیمالیست علاقمند هستند از ترکیب کاغذ دیواری ساده رنگی بهره می‌برند. یک دیوار تک رنگ صورتی و یاسی برای اتاق دخترانه یا یک دیوار آبی تیره و سبز کاهویی برای اتاق پسرانه و ترکیب آن با رنگ یا کاغذ دیواری سفید ساده مجذوب کننده خواهد شد. استفاده از پرده و روتختی با همان رنگ یا یک پرده تیره و روشن نیز برای تکمیل دکور اتاق کودک نیاز است.

کاغذ دیواری پذیرایی

یکی از مهمترین نکات در دکوراسیون های امروز (1402) استفاده از متریال های متنوع برای خلق لوکیشن های جذاب برای هر نقطه و هر قسمت از خانه است. دید تک بعدی به دکوراسیون باعث یکنواختی و کسل کنندگی فضا خواهد شد. استفاده از تنوع محصولات دموراسیون بهترین مد برای همیشه و کل تاریخ دکوراسیون داخلی بوده است. استفاده از متریال هایی مثل دیوارپوش بتن اکسپوز ، پوستر دیواری سه بعدی ، دیوارپوش چرمی و پرده های فانتزی برای ایجاد فضایی متفاوت و دکوراسیون خلاقانه به کار برده می شوند و در کنار کاغذ دیواری باعث افزایش مدت زمان استفاده با کیفیت از دکور منزل خواهد شد.

کاغذ دیواری داماسک پذیرایی

 

طرح سنگ

یکی دیگر از انتخاب های کاربردی، مدرن و جذاب به عنوان کاغذ دیواری، طرح سنگ است. به طور خاص، طرح سنگ مرمر طرفداران بسیار زیادی در سال 2023 دارد. از این طرح برای پوشاندن دیوارهای آشپزخانه، حمام، راهروها و برخی از دیوارهای خاص در اتاق پذیرایی می توان استفاده کرد. کاغذ دیواری طرح سنگ رنگ بندی های متنوعی دارد و می تواند هارمونی جذابی را در فضا ایجاد کند. علاوه بر سنگ مرمر، چوب و آجر نیز طرح های پرفروشی در سال 2023 محسوب می شوند. توجه داشته باشید که این کاغذ دیواری خیلی به مد روز وابسته نیست و هیچ گاه قدیمی نمی شود و در دسته کاغذ دیواری لاکچری قرار می‌گیرد. بنابراین انتخاب آن برای فضای خانه، یک سرمایه گذاری بلند مدت و موفق خواهد بود.

کاغذ دیواری اداری طرح سنگ

کاغذ دیواری طرح سنگ مرمر زمانی جلوه زیبایی پیدا می کند که با سایر بافت های داخل اتاق، همخوانی داشته باشد. نمونه یک طرح موفق را در تصویر زیر مشاهده می کنید. این طرح یک سرویس بهداشتی را نشان می دهد که در آن دیوار دوش به عنوان دیوار کانونی انتخاب شده است. طراحان از یک کاغذ دیواری ضد آب با طرح سنگ مرمر و ترکیب رنگ های طلایی، سفید و آبی استفاده کرده اند. رگه های طلایی با رنگ دوش حمام همخوانی دارد و رنگ سفید با سایر دیوارها در تناسب کامل است. رنگ آبی نیز یادآور آرامش دریا و اقیانوس است و انتخاب بسیار مناسبی برای این سرویس بهداشتی می باشد.

کاغذ دیواری طرح سنگ

امسال کاغذ دیواری چی مده: کلاسیک و تاریک

اگر به سبک های کلاسیک و یا گوتیک علاقه مند باشید، امسال سال شماست! کاغذ دیواری هایی با رنگ پس زمینه تیره، موتیف های بسیار ظریف با رنگ های سرد و تیره و همچنین رگه هایی از رنگ های طلایی امسال به بازار معرفی شده اند و استقبال خوبی نیز از آنها شده است. این کاغذ دیواری ها برای ایجاد فضایی کاملا کلاسیک، دنج و متفاوت ایده آل هستند. این کاغذ دیواری ها می توانند فضا را کاملا دگرگون سازند و برای بخش بندی یک سالن یا اتاق بزرگ مناسب اند. البته استفاده بیش از حد از آنها می تواند به کوچک و بسته شدن فضا منجر شود. طراحان انتخاب این کاغذ دیواری ها را برای اتاق های نورگیر و بزرگ توصیه می کنند. در تصویر زیر نمونه ای از اجرای موفق این طرح را مشاهده می کنید.

کاغذ دیواری کلاسیک

کاغذ دیواری کلاسیک و تیره

در این تصویر دیوار کانونی یک اتاق ناهارخوری با استفاده از یک کاغذ دیواری سبک گوتیک پوشانده شده است. رنگ پس زمینه این کاغذ دیواری آبی تیره است البته میتوان در کنار این طرح از دیوارپوش دکوراتیو نیز استفاده نمود و طراحان برای حفظ پیوستگی فضا، این رنگ را در سایر دیوارهای اتاق نیز تکرار کرده اند. موتیف های این کاغذ دیواری، برگ های سبز و جذاب درختان هستند و طرح کلی فضای تاریک یک جنگل انبوه را تداعی می کند. استفاده از یک کمد با طرح چوب قدیمی و تکرار المان کف مثل پارکت طرح چوب ، هوشمندی طراحان را برای جان بخشیدن به فضا نشان می دهد. در نهایت نیز انتخاب یک چراغ با طرح مدرن و قابی طلایی رنگ، تاریکی بیش از حد فضا را شکسته و در عین حال، انتخابی لوکس و جذاب محسوب می شود.

کاغذ دیواری مشکی طلایی

طرح های هندسی

کاغذ دیواری هایی با طرح های هندسی یکی از ترند های بسیار مهم در سال 2023 محسوب می شوند. الگوهای هندسی می توانند اتاق خواب، کار و یا نشیمن شما را به فضایی دلنشین و متفاوت تبدیل کنند. این سبک از کاغذ دیواری به ویژه برای افرادی که به دکوراسیون داخلی تلفیقی مدرن و معاصر علاقه دارند، می تواند انتخاب جذابی باشد. طرح های انتزاعی و الگوهای بزرگ از جمله مواردی هستند که به صورت گسترده در طراحی داخلی استفاده می شوند. شما حتی می توانید از این کاغذ دیواری ها در سبک های مینیمال تر، مانند سبک اسکاندیناوی نیز استفاده کنید.

کاغذ دیواری آرایشگاه مردانه

 امسال کاغذ دیواری چی مده: طرح های هندسی

در تصویر فوق نمونه ای از کاغذ دیواری با طرح هندسی را می بینید که در دیوار کانونی یک اتاق نشیمن کار شده است. ترکیب رنگ بندی این کاغذ دیواری با مبلمان و سایر المان های اتاق در پیوستگی کامل است. این طراحی داخلی با سبک اسکاندیناوی اجرا شده است. اکثر رنگ ها در این سبک سرد و روشن هستند اما طراحان با انتخاب رنگ نارنجی ملایم در کاغذ دیواریها، ضمن ایجاد یک تضاد زیبا با رنگ خاکستری تیره، جان تازه ای نیز به فضا بخشیده اند.

امسال کاغذ دیواری چی مده: آیا کاغذ دیواری از مد افتاده؟ 

ما در این مقاله چهار سبک کاغذ دیواری متفاوت که در سال 2023 مد هستند را معرفی کردیم. این چهار سبک کاغذ دیواری در پاسخ به این پرسش که امسال کاغذ دیواری چی مده معرفی شده اند. به طور کلی، طرح های انتزاعی، طرح ابر و باد و همچنین طرح سنگ در سال 2023 مورد توجه هستند. سایر مدل هایی که در مجلات طراحی داخلی معرفی می شوند نیز شامل کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری طرح پتینه و کاغذ دیواری هایی با سبک دهه 70 میلادی هستند.

وارد کننده کاغذ دیواری

آیا کاغذ دیواری از مد افتاده؟

کاغذ دیواری به هیچ زمان و دوره خاصی وابسته نیست و هیچ گاه از مد نمی افتد! آنچه که به مرور زمان تغییر می کند، طرح ها و موتیف های کاغذ دیواری ها هستند. به عنوان مثال، موتیف های گل ریز که در دهه 80 میلادی مورد توجه بودند، حالا چندان توصیه نمی شوند. این در حالی است که کاغذ دیواری های ساده تر و یا کاغذ دیواری های طرح سنگ همیشه محبوب هستند و هیچ گاه قدیمی نمی شوند. کاغذ دیواری ها در قیمت ها، مدل ها، سبک ها و طرح های متنوعی به بازار عرضه می شوند، بنابراین دست شما برای داشتن انتخابی مطلوب باز است. اگر در فکر تغییر دکوراسیون خانه خود هستید، کاغذ دیواری ها را دریابید؛ آنها این روزها بسیار پرطرفدارند!

امسال کاغذ دیواری چی مده؟!

 

کاغذ دیواری امسال

الان کاغذ دیواری چی مده؟

کاغذ دیواری مده یا رنگ ؟

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X