کاغذ دیواری بنفش ساده

انواع کاغذ دیواری بنفش

انواع کاغذ دیواری بنفش

کاغذ دیواری بنفش یکی از خاص ترین و زیباترین کاغذ دیواری هایی است که در دکوراسیون داخلی با سبک های مختلف استفاده می شود. شما می توانید از طیف های مختلف کاغذ دیواری بنفش استفاده کنید. همچنین می توانید کاغذ دیواری ارزان بنفش ساده و یا طرح دار را برای زیباسازی فضای خود به کار گیرید. بنفش تیپ های مختلفی دارد که از قبیل: یاسی، پوست پیازی، بنفش مایل به آبی، ارغوانی،  بادمجانی و بنفش روشن و تیره می باشد.

کاغذ دیواری بنفش ساده

کاغذ دیواری بنفش

بر اساس هارمونی ساکن در فضای خود می توانید یکی از این طیف ها را انتخاب کنید. سپس برای پوشش دیوار خود از کاغذ دیواری بنفش ساده و یا کاغذ دیواری بنفش تیره استفاده کنید. در ادامه ما قصد داریم شما را با 10 مدل از کاغذ دیواری بنفش آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

برای خرید کاغذ دیواری با مشاوران نیاز سازه تماس بگیرید……😊😊

 

کاغذ دیواری بنفش روشن یاسی رنگ

کاغذ دیواری بنفش روشن یکی از پرطرفدارترین کاغذدیواری ها است که در سبک مدرن و مینیمال و نئوکلاسیک قابل استفاده است. استفاده از رنگ بنفش روشن که به آن رنگ یاسی نیز می‌گویند،  به دلیل روشن بودن، فضای شما را بزرگتر از آنچه که هست جلوه خواهد داد. همچنین انعکاس نور بر روی کاغذ دیواری بنفش روشن بسیار زیبا و جذاب جلوه خواهد داد. برای مشاهده جدیدترین کاغذ دیواری بنفش روشن به صورت ساده و طرح دار کلیک کنید.

کاغذ دیواری بنفش گل برجسته

کاغذ دیواری بنفش تیره بادمجانی رنگ

کاغذ دیواری بنفش تیره یا همان کاغذ دیواری بادمجانی رنگ جزو رنگهای تیره محسوب می شود که در دکوراسیون داخلی شما تاثیرات چشمگیری خواهد داشت. استفاده از رنگهای تیره در دکوراسیون داخلی فضای شما را موقر و سنگین و رمانتیک جلوه خواهد داد..شما می توانید در کنار استفاده از کاغذ دیواری بنفش تیره و یا همان بادمجانی رنگ از نورپردازی مناسبی نیز  استفاده کنید. زیرا که در استفاده از کاغذ دیواری های رنگ تیره انتخاب یک نورپردازی درست بسیار مهم است. برای مشاهده ارزانترین کاغذ دیواری بادمجانی به صورت ساده و طرح دار کلیک کنید.

کاغذ دیواری بنفش پذیرایی

کاغذ دیواری بنفش ساده

کاغذ دیواری بنفش ساده یکی از کاغذ دیواری های ساده و در عین حال شیک محسوب می شود. افرادی که به کاغذدیواری های بنفش تک رنگ علاقمند هستند، به،راحتی می‌توانند در دسته کاغذ دیواری ساده رنگ بنفش را انتخاب کنند و  کاغذ دیواری های بنفش خود را در طیف های مختلف از قبیل: بنفش، بادمجانی و یاسی جستجو کنند.  ما در فروشگاه نیاز سازه دنیا انواع کاغذ دیواری بنفش ساده از قبیل: کاغذ دیواری بافتدار، کاغذ دیواری ابر و باد، کاغذ دیواری ساده رنگی و پتینه را به شما عزیزان ارائه می کنیم. شما می توانید جهت مشاهده انواع مدل های جدید کاغذ دیواری بنفش ساده کلیک کنید.

کاغذ دیواری اتاق خواب بنفش یاسی

کاغذ دیواری بنفش کلاسیک

کاغذ دیواری بنفش کلاسیک یا همان کاغذ دیواری کلاسیک شامل انواع مختلفی می باشد. شما می توانید از بین زیر دسته‌های کاغذ دیواری کلاسیک،  کاغذ دیواری لوکس اقتصادی، کاغذ دیواری داماسک، کاغذ دیواری طرح های محو و کاغذ دیواری لاکچری بنفش رنگ را برگزینید. ناگفته نماند که عموما از کاغذ دیواری بنفش کلاسیک برای خلق سبک کلاسیک و یا حتی نئوکلاسیک استفاده می شود. کاغذ دیواری بنفش کلاسیک دارای تنوع و طرح‌های مختلف لاکچری و لوکس بسیاری می باشد. توصیه می کنیم که حتما از این دسته نیز دیدن کنید.

کاغذ دیواری اتاق خواب بنفش دخترونه

کاغذ دیواری بنفش کلاسیک

کاغذ دیواری بنفش مدرن

کاغذ دیواری بنفش مدرن به عنوان المانی برای استفاده در سبک مدرن و مینیمال بسیار گزینه مناسبی می باشد.  مدرن دوستانی که علاقمند هستند از رنگ بنفش برای پوشش دیوارهای خود استفاده کنند، پیشنهاد می کنیم که حتما از کاغذ دیواری مدرن بنفش رنگ در طیف های مختلف دیدن کنند.  جهت مشاهده جدیدترین کاغذ دیواری مدرن بنفش، بادمجانی و یاسی کلیک کنید.

کاغذ دیواری بنفش ساده

کاغذ دیواری بنفش گلدار

کاغذ دیواری بنفش گلدار همانگونه که از اسمش پیداست یکی از کاغذ دیواری های طرح دار بسیار جذاب است. شما می توانید از کاغذ دیواری بنفش و گلدار در سبک نئوکلاسیک و یا حتی کلاسیک استفاده کنید. رنگ بنفش در طیف های مختلف به صورت گل و یا زمینه در این کاغذ دیواری ها نقش بسته است. شما کاملاً سلیقه‌ای و مطابق با دکوراسیون داخلی منزل خود می توانید از بین کاغذ دیواری گلدار بنفش رنگ در طیف های مختلف استفاده کنید.

کاغذ دیواری بنفش گلدار

کاغذ دیواری بنفش گلدار

 

کاغذ دیواری بنفش راه راه

کاغذ دیواری بنفش راه راه یکی دیگر از کاغذدیواری‌های است که در سبک مدرن و مینیمال به کرات استفاده می شود. همچنین درد سبک نئوکلاسیک نیز از برخی از مدل‌های ترکیبی کاغذ دیواری راه راه استفاده می گردد. شما بر اساس هارمونی رنگ فضای خود می توانید یکی از طیف های رنگ بنفش را انتخاب نمایید و برای پوشش دیوارهای خود از کاغذ دیواری بنفش راه راه استفاده کنید.

کاغذ دیواری بنفش راه راه

 

کاغذ دیواری بنفش اشکال هندسی

کاغذ دیواری بنفش اشکال هندسی یکی دیگر از کاغذ دیواری های طرح دار بنفش موجود در فروشگاه نیاز سازه ما می باشد. شما می توانید با اعمال فیلتر رنگ بنفش بادمجانی و یاسی  طیف های مختلف  رنگ بنفش را در دسته کاغذ دیواری اشکال هندسی مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم که در سبک مدرن و مینیمال منزل و یا محل کار خود حتماً از  جدیدترین مدل های کاغذ دیواری اشکال هندسی دیدن کنید.

کاغذ دیواری بنفش برجسته

کاغذ دیواری بنفش برجسته یکی دیگر از کاغذ دیواری هایی است که در سبک کلاسیک و نئوکلاسیک از آن به کرات استفاده می شود. کاغذ دیواری های ایتالیایی دارای طرح های برجسته بسیار لاکچری و فاخری می‌باشند. به دنبال کاغذ دیواری های لاکچری و گران قیمت هستند پس بر روی دسته کاغذ دیواری برجسته کلیک کنند و با انتخاب فیلتر رنگ بنفش در طیف های مختلف کاغذ دیواری مورد نظر خود را بیابند.

کاغذ دیواری بنفش گل برجسته

کاغذ دیواری بنفش آمریکایی

کاغذ دیواری بنفش آمریکایی یکی دیگر از کاغذ دیواری هایی است که طرفداران خاص خود را دارد. کاغذ دیواری ها بسیار لاکچری و لوکس است و دارای قیمت های بالاتری به نسبت سایر کاغذ دیواری ها می باشد.  کسانی که علاقه مند به استفاده از کاغذ دیواری آمریکایی بنفش رنگ لوکس و لاکچری در دکوراسیون داخلی خود می باشند، به راحتی می توانند با اعمال فیلتر طیف های مختلف رنگ بنفش کاغذ دیواری آمریکایی بنفش رنگ خود را پیدا کنند. در سبک نئوکلاسیک و کلاسیک به وفور از این مدل از کاغذ دیواری بنفش رنگ استفاده می‌شود.

کاغذ دیواری بنفش مدرن

 

انواع کاغذ دیواری بنفش دخترانه

انواع کاغذ دیواری بنفش تیره

انواع کاغذ دیواری بنفش یاسی

 

 

 

 

 

 

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X